×

Polityka zwrotów

Postanowienia ogólne

Chcielibyśmy, żeby produkty i przedmioty oferowane w naszym sklepie w pełni spełniały oczekiwania naszych klientów oraz były dostarczone w nienaruszonym stanie. Ale w życiu bywa różnie, dlatego jeżeli z jakiegoś powodu będziesz niezadowolona/y, możesz dokonać zwrotu lub wymiany poszczególnych produktów lub przedmiotów.

Jeśli chcesz odzyskać pieniądze za zakupy dokonane za pośrednictwem strony www.kanna.pl odeślij nam zakupione produkty w ciągu 30 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Po tym terminie zwrot nie będzie już możliwy.

Jeśli produkt został uszkodzony podczas transportu paczki lub jeśli otrzymałeś/aś wadliwy lub błędny towar, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta Spectrum BC pod adresem biuro@spectrumbc.pl lub telefonicznie na nr +48 790 013 428. Wtedy zaproponujemy sposób rozwiązania problemu. Na zgłoszenie masz 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu. Po tym terminie reklamacje nie będą uwzględniane.

Aby kwalifikować się do zwrotu Wszystkie zwracane produkty muszą spełniać poniższe warunki:

  • być nieużywane;
  • posiadać oryginalne opakowanie;
  • zawierać wszystkie części, akcesoria oraz instrukcje;

Zwrotom nie podlegają:

  • karty podarunkowe i vouchery;
  • produkty personalizowane;

Istnieją pewne sytuacje, w których mogą być przyznawane częściowe zwroty:

  • produkty, które nie są w oryginalnym stanie, są uszkodzone lub rozkompletowane z przyczyn nie związanych z naszym błędem;
  • produkty, które zostały zwrócone po upływie 30 dni od daty dostawy;

Zasady takich zwrotów będą ustalane indywidualnie z klientem.

Akceptujemy jedynie zwroty produktów Spectrum BC zakupionych bezpośrednio na naszej stronie https://kanna.pl

Zwroty produktów zakupionych u naszych partnerów handlowych nie będą przyjmowane. Reklamacje i zwroty w takim przypadku należy zgłaszać bezpośrednio do partnera handlowego, u którego dokonano zakupu.

Procedura zwrotów

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Tobie wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony towar. Powiadomimy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.

Jeśli Twój zwrot został zatwierdzony, nastąpi jego przetworzenie w ciągu 7 dni, a zwrot środków zostanie automatycznie dokonany przez metodę płatności, której użyłeś/aś do dokonania zakupu.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nie widzisz swoich pieniędzy na koncie, to zanim do nas napiszesz/zadzwonisz, sprawdź na wszelki wypadek jeszcze raz wszystkie swoje konta bankowe. Być może pieniądze są na innym koncie niż myślałeś/aś.

Jeśli nie widzisz nadal swoich pieniędzy, to proponujemy skontaktować się ze swoim bankiem, w celu zdobycia informacji czy płatność jest przetwarzana.

Jeśli natomiast płatność była dokonywana na kartę kredytową, to proponujemy także kontakt z wystawcą Twojej karty kredytowej w celu zdobycia informacji o procesie przetwarzania płatności, ponieważ zaksięgowanie takiego zwrotu pieniędzy może trwać dłużej niż zwrot na konto bankowe.

Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie masz informacji o tym co się dzieje z Twoimi pieniędzmi skontaktuj się z nami pod adresem biuro@spectrumbc.pl podając w tytule nr zamówienia.

Wymiana

Wymieniamy tylko produkty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić wadliwy/uszkodzony produkt na nowy, wyślij nam mailowo informację o chęci wymiany na adres biuro@spectrumbc.pl. Po zatwierdzeniu zgłoszenia wymiany towaru otrzymasz od nas etykietę na paczkę lub kod do paczkomatu w celu odesłania nam towaru na adres naszego magazynu Spectrum BC sp. z o. o. ul. Skierniewicka 34/173, 01-230 Warszawa

Prezenty (gratisy)

Jeśli produkt lub przedmiot został oznaczony jako prezent (gratis) przy zakupie istnieje jedynie możliwość wymiany wadliwego lub uszkodzonego produktu/przedmiotu na taki sam, bądź produkt/przedmiot z tej samej kategorii w innym rozmiarze/formacie.

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres  Spectrum BC sp. z o. o. ul. Skierniewicka 34/173, 01-230 Warszawa. Klient zwracający produkt/przedmiot jest odpowiedzialny za opłacenie kosztów wysyłki za zwrot. Koszty wysyłki zamówienia oraz zwrotu nie podlegają refundacji. Zwrot pieniędzy za kupiony od nas produkt/przedmiot będzie pomniejszony o kwotę kosztu przesyłki, którą ponieśliśmy na wysłanie do Ciebie towaru.

Wysyłka zwrotów

Jeśli dokonujesz zwrotu, pamiętaj żeby rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia wysyłki, ponieważ my nie mamy wpływu na to, czy wysłany przez Ciebie zwrot nie zaginie z winy firmy kurierskiej/poczty, a dokonujemy zwrotu jedynie po otrzymaniu towaru.

Koszt przesyłki i ubezpieczenie produktu/przedmiotu zakwalifikowanego do wymiany ponosi Spectrum BC Sp. z o.o.

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów i wymiany skontaktuj się z nami pod adresem biuro@spectrumbc.pl lub pod nr  +48 790 013 428