REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO KANNAPRO
Regulamin określa zasady korzystania, w tym dokonywania zakupów, w sklepie internetowym NEURONATRUAL dostępnym pod adresem kanna.pl oraz kannapro.pl („Sklep”).
- DEFINICJE
Dla przejrzystości dokumentu, poniżej zdefiniowane zostały najczęściej pojawiające się w nim pojęcia:- Konto Klienta – indywidualne konto, które Klient może utworzyć dla siebie w ramach Sklepu;
- Klient – Konsument lub Przedsiębiorca, który korzysta ze Sklepu, w tym tworzy Konto Klienta, składa Zamówienie i zawiera Umowę Sprzedaży;
- Konsument – osoba fizyczna, która składa Zamówienie i zawiera Umowę Sprzedaży w celach, które nie są związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Koszyk – funkcjonalność techniczna Sklepu, która pozwala Klientowi na stworzenie i złożenie Zamówienia;
- Polityka Prywatności – Polityka Prywatności Sklepu Internetowego , dostępny pod adresem https://kanna.pl/polityka-prywatnosci/
- Produkt – przedmiot lub usługa, które znajdują się w ofercie Sklepu i które są przedmiotem Umowy Sprzedaży;
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą;
- Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego NEURONATURAL;
- Sklep – sklep internetowy NEURONATURAL, dostępny pod adresem https://kanna.pl/;
- Sprzedawca – Spectrum BC z siedzibą w Warszawie, adres: Elektoralna 13/121, 00-137 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY DLA M.ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000919080, posiadająca numer REGON: 38987848000000, numer NIP: 5361956604, o kapitale zakładowym w wysokości 5 000 złotych;
- Strona Sklepu – witryna internetowa dostępna pod adresem https://kanna.pl/polityka-prywatnosci/
- Subskrypcja – cykliczne Zamówienie (raz w miesiącu), podlegające cyklicznej płatności (raz w miesiącu); Subskrypcję można wstrzymać lub zrezygnować z niej co najmniej na 7 dni przed realizacją kolejnego cyklu Zamówienia;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży zawierana na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, której przedmiotem jest Produkt;
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta dotyczące zawarcia Umowy Sprzedaży, które Klient składa za pomocą Koszyka.
- WYMOGI TECHNICZNE
- Korzystanie ze Sklepu wymaga spełnienia następujących wymogów technicznych:
- komputer lub smartfon wyposażony w najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome, Apple Safari, Mozilla Firefox lub Microsoft Edge, z dostępem do Internetu oraz włączoną obsługą plików cookies;
- aktywny adres e-mail.
- Korzystanie ze Sklepu wymaga spełnienia następujących wymogów technicznych:
- OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, zakładania i prowadzenia Konta Klienta, dokonywania płatności, realizacji dostawy, składania reklamacji, a także inne uprawnienia i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy. Osoba chcąca skorzystać z usług Sklepu musi zapoznać się wcześniej z niniejszym Regulaminem.
- Przeglądanie Produktów lub kontakt ze Sprzedawcą z wykorzystaniem formularza kontaktowego nie wymaga zakładania Konta Klienta.
- Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz korzystania ze Sklepu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie lub uciążliwy dla Sprzedawcy oraz innych Klientów.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie Sklepu pod adresem https://kanna.pl/regulamin oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Informacje o Produktach podane na stronie Sklepu nie stanowią oferty, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
- KONTO KLIENTA
- Utworzenie Konta Klienta jest opcjonalne. Klient może złożyć Zamówienie bez utworzenia Konta Klienta w Sklepie, po zapoznaniu się z Regulaminem i jego akceptacji.
- Każdy Klient może założyć w Sklepie Konto Klienta. W tym celu należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny pod adresem https://www.kanna.pl/moje-konto oraz zaakceptować treść Regulaminu i Polityki Prywatności.
- Założenie Konta Klienta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto Klienta odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w trakcie rejestracji.
- Konto Klienta zapewnia możliwość:
- śledzenia stanu realizowanych Zamówień;
- dostępu do historii złożonych Zamówień;
- zapamiętania danych Klienta niezbędnych do składania Zamówień (np. adres dostawy);
- zapisu i edycji danych osobowych Klienta.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto Klienta. Aby usunąć Konto Klienta, Klient powinien przesłać e-mail na adres biuro@spectrum.pl lub skorzystać z dedykowanej do tego funkcjonalności w Koncie Klienta.
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ i ZAWARCIE UMOWY
- Klient rozpoczyna składanie zamówienia poprzez dodanie wybranych przez siebie produktów dostępnych w ofercie Sklepu do Koszyka.
- Zamówienia mogą złożyć Klienci, którzy posiadają Konto Klienta oraz Klienci, którzy nie posiadają Konta Klienta.
- W celu zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu należy wejść na Stronę Sklepu i dokonać wyboru Produktów podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na Stronie Sklepu.
- Wybór zamawianych przez Klienta Produktów jest dokonywany poprzez ich dodanie do Koszyka.
- W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz ilości wybranych Produktów. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na Stronie Sklepu.
- Po wybraniu wszystkich interesujących Produktów, Klient powinien przejść do swojego Koszyka
- Klient posiadający Konto Klienta w celu złożenia Zamówienia jest zobowiązany:
- zalogować się na Koncie Klienta, podając login i hasło,
- wybrać opcje dostawy i płatności,
- zaakceptować Zamówienie poprzez przycisk Kupuję i płacę,
- każdorazowo, przed wysłaniem Zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi wskazywane jest podsumowanie Zamówienia w celu jego potwierdzenia tj. łączna cena i informacje szczegółowe Zamówienia.
- Klient nieposiadający Konta Klienta w celu złożenia Zamówienia jest zobowiązany:
- zaakceptować Regulamin,
- uzupełnić formularz Zamówienia o niezbędne dane, w szczególności dane teleadresowe Klienta i miejsce dostawy Produktu. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na Stronie Sklepu,
- wybrać opcje dostawy i płatności,
- zaakceptować Zamówienie poprzez przycisk Kupuję i płacę,
- każdorazowo, przed wysłaniem Zamówienia do Sprzedawcy, Klientowi wskazywane jest podsumowanie Zamówienia w celu jego potwierdzenia tj. łączna cena i informacje szczegółowe Zamówienia.
- Składając Zamówienie, Klient składa Sprzedawcy ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży wybranych przez niego Produktów, na warunkach wskazanych przez niego w Zamówieniu. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje poprzez przyjęcie tej oferty przez Sprzedawcę, w momencie otrzymania przez Klienta potwierdzenia warunków Zamówienia, wysyłanych w wiadomości elektronicznej przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta w Zamówieniu lub na Koncie Klienta.
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Klientem dochodzi po potwierdzeniu przez Sprzedawcę otrzymania i przyjęcia do realizacji Zamówienia.
- Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie Klientowi treści zawartej Umowy Sprzedaży następuje za pośrednictwem systemu sprzedażowego Sklepu, w tym w Koncie Klienta oraz wysyłana jest na adres e-mail Klienta, podany przez niego podczas składania Zamówienia. Klientowi, który złożył Zamówienie i otrzymał oświadczenie o przyjęciu oferty przez Sprzedawcę zostanie przekazany cyfrowy dokument potwierdzający zawarcie Umowy Sprzedaży wraz z jej treścią, w sposób wskazany w zdaniu poprzednim.
- Klient posiadający Konto Klienta w celu złożenia Zamówienia jest zobowiązany:
- PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
- Sklep oferuje następujące metody płatności:
- płatność za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności elektronicznych.
- Sklep oferuje następujące metody dostawy Produktów:
- odbiór osobisty Produktów przez Klienta;
- przesyłka pocztowa lub kurierska;
- przesyłka z odbiorem w wybranym przez Klienta paczkomacie.
- Sklep oferuje dostawy Produktów wyłącznie na terytorium Polski.
- Realizacja Zamówienia – czas na realizację wysyłki produktów przez sklep NeuroNatural (strona https://kanna.pl), to maksymalnie 5 dni roboczych (jeśli na stronie https://kanna.pl nie pojawiła się informacja o ewentualnym urlopie/przerwie technicznej i wydłużeniu okresu realizacji zamówień) – czas realizacji zamówienia zależy także od terminów dostaw realizowanych przez partnerów Sprzedawcy (firmy kurierskie) w tym zakresie – zwykle zajmuje to maksymalnie to 3 dni robocze.
- W przypadku gdy Klient jest Konsumentem Sklep ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Produktu w dostawie. Jeżeli Produkt zostanie dostarczony z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o niezwłoczne zgłoszenie tego faktu Sprzedającemu. W przypadku gdy Klient nie jest Konsumentem Sklep nie ponosi ryzyka przypadkowego uszkodzenia lub utraty Produktu w dostawie. Z chwilą wydania Produktu przewoźnikowi wszelkie ryzyko utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Klienta.
- Opłata za Zamówienie następuje od razu przy wyborze płatności on-line.
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy. Koszt dostawy i płatności jest zawsze widoczny dla Klienta w Koszyku, na etapie składania Zamówienia.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Sprzedawca wystawia fakturę VAT na żądanie Klienta będącego Przedsiębiorcą. Sprzedaż na rzecz Klientów, którzy są Konsumentami jest dokumentowana za pomocą paragonów. Faktury i paragony Sprzedawca doręcza elektronicznie po potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia.
- Sklep oferuje następujące metody płatności:
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
- Bieg 14-dniowego okresu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się:
- jeżeli Zamówienie dostarczone jest w całości, w jednej przesyłce – od dnia odebrania Zamówienia przez Konsumenta lub przez inną osobę wskazaną przez Konsumenta, która nie jest przewoźnikiem;
- jeżeli Zamówienie obejmuje wiele Produktów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach – od dnia odebrania ostatniej rzeczy, partii lub części Zamówienia przez Konsumenta lub przez inną osobę wskazaną przez Konsumenta, która nie jest przewoźnikiem;
- jeżeli Zamówienie polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (np. subskrypcja lub prenumerata) – od dnia odebrania pierwszego z zamówionych Produktów przez Konsumenta lub przez inną osobę wskazaną przez Konsumenta, która nie jest przewoźnikiem;
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Aby skorzystać z prawa do odstąpienia Konsument składa Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w postaci dokumentowej wysyłając e-mail lub kontaktując się za pośrednictwem formularza kontaktowego. Oświadczenie może (ale nie musi) zostać złożone z wykorzystaniem formularza, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Konsument składa:
- za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres biuro@spectrumbc.pl;
- za pomocą formularza kontaktowego dostępnego pod adresem: https://kanna.pl/kontakt/
- Jeżeli oświadczenie o odstąpieniu zostanie złożone za pomocą wiadomości e-mail lub formularza kontaktowego, Sprzedawca potwierdza niezwłocznie otrzymanie informacji o odstąpieniu za pomocą wiadomości e-mail przesłanej na adres Konsumenta podany w oświadczeniu.
- Dla zachowania 14-dniowego terminu wskazanego powyżej, wystarczające jest wysłanie przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży przed upływem tego terminu w dowolny sposób wskazany powyżej.
- Jeżeli Konsument odstąpi od Umowy Sprzedaży, to umowę taką uznaje się za niezawartą.
- Jeżeli Konsument odstąpi od Umowy Sprzedaży to:
- Sprzedawca zwróci Konsumentowi niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, wszystkie dokonane przez Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktów, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia Produktów, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę;
- Sprzedawca zwróci płatność przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami;
- Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zwrócić Produkty Sprzedawcy odsyłając je na adres wskazany w punkcie 14 Regulaminu. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Koszty zwrotu Produktów w związku z odstąpieniem od Umowy Sprzedaży ponosi
- Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta, dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Zasady przetwarzania danych osobowych Klientów przez Sprzedawcę określa Polityka Prywatności dostępna pod adresem https://kanna.pl/polityka-prywatnosci/
- Polityka Prywatności stanowi integralną część Regulaminu
- REKLAMACJE
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi Produktów bez wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Produkt ma wadę Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, lub żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
- Klient ma prawo złożyć reklamację:
– za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@spectrumbc.pl
– lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu pod adresem: https://kanna.pl/kontakt/ . - Reklamacja Klienta powinna obejmować:
- informacje dotyczące Produktu, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana Produktu na nowy, naprawa Produktu, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży – o ile wada jest istotna);
- podanie danych kontaktowych Klienta składającego reklamację.
- W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile Sprzedawca uzna to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy Produkt na koszt Sprzedającego, na adres Sprzedającego.
- Sprzedający podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania Sklepu i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient może powiadomić Sprzedającego o wszelkich nieprawidłowościach w funkcjonowaniu Sklepu poprzez formularz kontaktowy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@spectrumbc.pl
- Reklamacja dotycząca nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Sklepu lub Konta Klienta powinna obejmować: rodzaj oraz datę wystąpienia nieprawidłowości.
- Sprzedający zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY
- W zakresie Umów Sprzedaży zawieranych między Sprzedawcą a Klientami niebędącymi Konsumentami, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta niebędącego Konsumentem.|
- ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
- Jeżeli Klient jest Konsumentem, Sprzedawca informuje, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy Sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy Sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).
- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
- ZMIANY REGULAMINU
- Sprzedawca może zmienić Regulamin w przypadku:
- zmiany przepisów prawa, która wymusza aktualizację treści Regulaminu;
- zmiany funkcjonalności Strony Sklepu lub zasad działania Sklepu, która wpływa na treść Regulaminu.
- Sprzedawca informuje Klientów o zmianach Regulaminu minimum 14 dni przed wejściem w życie zmian. Klienci, którzy posiadają Konto Klienta otrzymają informację o planowanych zmianach za pośrednictwem wiadomości e-mail przesłanej na adres podany w Koncie Klienta. Pozostali Klienci otrzymają informację o planowanych zmianach po wejściu na Stronę
- W przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu Klient utraci możliwość korzystania ze Sklepu i dostęp z Konta Klienta z upływem wejścia w życie Regulaminu w nowym brzmieniu. Konto Klienta zostanie trwale usunięte po upływie 30 dni od dnia wejście w życie Regulaminu w nowym brzmieniu.
- Sprzedawca może zmienić Regulamin w przypadku:
- KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez:
- za pomocą poczty e-mail: biuro@spectrumbc.pl
- Formularz kontaktowy na stronie https://kanna.pl/kontakt/.
- telefonicznie pod numerem: +48 790 013 428
- Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest poprzez:
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy Sprzedaży są zawierane poprzez Sklep w języku polskim.
- Regulamin podlega przepisom prawa polskiego.
- Wszelkie spory z Klientami, którzy nie są Konsumentami powstałe na tle stosowania, wykonywania lub interpretowania Regulaminu rozstrzygać będzie sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.